AI wordt op heel wat verschillende aspecten van de videoproductie toegepast. Hier volgen enkele voorbeelden die impact hebben op je budget.
Lees Meer3 INZICHTEN OVER DE TECHNOLOGISCHE EVOLUTIE VAN VIDEOMARKETING IN 2023
Video en communicatie met bewegend beeld ontwikkelt zich voortdurend. Volg onze inzichten over de technologische ontwikkeling van videomarketing in 2023.
Lees Meer3 SOCIAL MEDIA VIDEOMARKETINGTRENDS IN 2023
Blijf bij met de laatste ontwikkelingen in video op sociale media! Dankzij onze 3 social media videomarketingtrends in 2023.
Lees MeerEPIC CASE – SINT-VINCENTIUS: VIDEO VOOR EEN VZW
Organisaties in de non-profitsector ontsnappen er niet aan. Video is ook voor hen een cruciale…
Lees MeerOPEN EN AGILE: DE TOEKOMST VAN EPIC FRAME
Begin 2020 startten we aan een change management project waarbij we een oplossing zochten voor de nood om het team meer te laten ontwikkelen en tegelijkertijd beter resultaat te halen met minder middelen. We kozen voor het concept van zelfsturende teams en de principes van de 5 frustraties van teamwork van Patrick Lencioni. Open en agile dus. De kort daaropvolgende lockdowns vertraagden deze overgang, maar hielden het zeker niet tegen. En na 3 lange jaren is onze transitie eindelijk voltooid.
Lees Meer4 VIDEOMARKETINGTRENDS IN 2023
Het jaar is nog maar pas begonnen, maar toch is het nu de tijd voor marketeers om van de luwte gebruik te maken om hun marketingstrategie, en dus ook hun videostrategie, onder de loep te gaan nemen. Daarom geven we 4 belangrijke videomarketingtrends in 2023 om mee rekening te houden.
Lees MeerEPIC STORY – VERTROUWEN WEKKEN MET UITLEGVIDEO
CRC Industries, een internationale producent van chemische spuitbussen en schoonmaakproducten, gaat met behulp van video…
Lees MeerFOODMARKETING EN VIDEO – HET JUISTE PLATFORM OM JOUW FOODCONCEPT TE DOEN VLAMMEN! (DEEL 2)
In een eerdere blog doken we al even dieper in de fantastische match die ontstaan…
Lees MeerEPIC STORY – SINT-VINCENTIUS: NIEUWE GENERATIES BEREIKEN MET VIDEO
In hun zoektocht naar vrijwilligers en investeerders kwam de VZW Sint-Vincentius tot een beangstigende conclusie:…
Lees MeerFOODMARKETING EN VIDEO: EEN LEKKERE COMBINATIE (DEEL 1)
We hebben eten nodig om te overleven, maar dat is niet het enige dat het…
Lees Meer