Topic: Kom met je waarde naar buiten!

De Onmisbare Rol van Video in de Marketingstrategie van KMO’s In de snel evoluerende markt van vandaag is het vinden van effectieve manieren om jouw bedrijf te onderscheiden crucialer dan ooit. En meer dan ooit ligt die druk vooral bij kleine en middelgrote ondernemingen (KMO’s). Met de toename van digitale content is video uitgegroeid tot…

Welke keuzes bepaalt de prijs van jouw animatievideo?

In deze nieuwe aflevering van VideoHack duiken we diep in de wereld van animatievideo’s, en ontdekken we samen met Motion Designer Bart Lodts hoe animatievideo’s hand in hand kunnen gaan met budgetbeheer. Want een animatievideo is altijd duur.. Of niet? Want budgetbeheer bij animaties, dat gaat dieper dan enkel de lengte van de video. Zo…

Is storytelling de sleutel voor goede videomarketing?

Leer in deze aflevering van Videohack hoe storytelling je videomarketing naar een hoger niveau kan tillen. Een ervaren regisseur deelt zijn inzichten en praktische tips over het vertellen van authentieke verhalen die een sterke emotionele band met je publiek creëren. Ontdek de psychologie achter effectieve storytelling en hoe je eenvoudige middelen kunt gebruiken om impactvolle video’s te maken.

ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE IN VIDEOPRODUCTIE

AI wordt op heel wat verschillende aspecten van de videoproductie toegepast. Hier volgen enkele voorbeelden die impact hebben op je budget.

3 INZICHTEN OVER DE TECHNOLOGISCHE EVOLUTIE VAN VIDEOMARKETING IN 2023

Video en communicatie met bewegend beeld ontwikkelt zich voortdurend. Volg onze inzichten over de technologische ontwikkeling van videomarketing in 2023.

3 SOCIAL MEDIA VIDEOMARKETINGTRENDS IN 2023

Blijf bij met de laatste ontwikkelingen in video op sociale media! Dankzij onze 3 social media videomarketingtrends in 2023.

EPIC CASE – SINT-VINCENTIUS: VIDEO VOOR EEN VZW

Organisaties in de non-profitsector ontsnappen er niet aan. Video is ook voor hen een cruciale manier om in contact te komen met zowel stakeholders, medewerkers als de einddoelgroep. Uiteraard afhankelijk van de communicatiedoelstellingen. Video voor een vzw is echter niet onmogelijk. “Diane Swinnen, bestuurslid van VZW Sint-Vincentius Limburg, kwam naar ons toe met de vraag…

OPEN EN AGILE: DE TOEKOMST VAN EPIC FRAME

Begin 2020 startten we aan een change management project waarbij we een oplossing zochten voor de nood om het team meer te laten ontwikkelen en tegelijkertijd beter resultaat te halen met minder middelen. We kozen voor het concept van zelfsturende teams en de principes van de 5 frustraties van teamwork van Patrick Lencioni. Open en agile dus. De kort daaropvolgende lockdowns vertraagden deze overgang, maar hielden het zeker niet tegen. En na 3 lange jaren is onze transitie eindelijk voltooid.

4 VIDEOMARKETINGTRENDS IN 2023

Het jaar is nog maar pas begonnen, maar toch is het nu de tijd voor marketeers om van de luwte gebruik te maken om hun marketingstrategie, en dus ook hun videostrategie, onder de loep te gaan nemen. Daarom geven we 4 belangrijke videomarketingtrends in 2023 om mee rekening te houden.

EPIC STORY – VERTROUWEN WEKKEN MET UITLEGVIDEO

CRC Industries, een internationale producent van chemische spuitbussen en schoonmaakproducten, gaat met behulp van video op zoek naar resultaat. In een vorige post bespreken we hoe industriële spelers resultaat met video kunnen behalen. CRC Industries past dit zelf doelgericht toe. En daarvoor kiezen ze bewust voor meer dan “een filmpje”. Men beseft bij CRC dat video…