ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE IN VIDEOPRODUCTIE

AI wordt op heel wat verschillende aspecten van de videoproductie toegepast. Hier volgen enkele voorbeelden die impact hebben op je budget.

3 INZICHTEN OVER DE TECHNOLOGISCHE EVOLUTIE VAN VIDEOMARKETING IN 2023

Video en communicatie met bewegend beeld ontwikkelt zich voortdurend. Volg onze inzichten over de technologische ontwikkeling van videomarketing in 2023.

3 SOCIAL MEDIA VIDEOMARKETINGTRENDS IN 2023

Blijf bij met de laatste ontwikkelingen in video op sociale media! Dankzij onze 3 social media videomarketingtrends in 2023.

EPIC CASE – SINT-VINCENTIUS: VIDEO VOOR EEN VZW

Organisaties in de non-profitsector ontsnappen er niet aan. Video is ook voor hen een cruciale manier om in contact te komen met zowel stakeholders, medewerkers als de einddoelgroep. Uiteraard afhankelijk van de communicatiedoelstellingen. Video voor een vzw is echter niet onmogelijk. “Diane Swinnen, bestuurslid van VZW Sint-Vincentius Limburg, kwam naar ons toe met de vraag…

OPEN EN AGILE: DE TOEKOMST VAN EPIC FRAME

Begin 2020 startten we aan een change management project waarbij we een oplossing zochten voor de nood om het team meer te laten ontwikkelen en tegelijkertijd beter resultaat te halen met minder middelen. We kozen voor het concept van zelfsturende teams en de principes van de 5 frustraties van teamwork van Patrick Lencioni. Open en agile dus. De kort daaropvolgende lockdowns vertraagden deze overgang, maar hielden het zeker niet tegen. En na 3 lange jaren is onze transitie eindelijk voltooid.

4 VIDEOMARKETINGTRENDS IN 2023

Het jaar is nog maar pas begonnen, maar toch is het nu de tijd voor marketeers om van de luwte gebruik te maken om hun marketingstrategie, en dus ook hun videostrategie, onder de loep te gaan nemen. Daarom geven we 4 belangrijke videomarketingtrends in 2023 om mee rekening te houden.

EPIC STORY – VERTROUWEN WEKKEN MET UITLEGVIDEO

CRC Industries, een internationale producent van chemische spuitbussen en schoonmaakproducten, gaat met behulp van video op zoek naar resultaat. In een vorige post bespreken we hoe industriële spelers resultaat met video kunnen behalen. CRC Industries past dit zelf doelgericht toe. En daarvoor kiezen ze bewust voor meer dan “een filmpje”. Men beseft bij CRC dat video…

FOODMARKETING EN VIDEO – HET JUISTE PLATFORM OM JOUW FOODCONCEPT TE DOEN VLAMMEN! (DEEL 2)

In een eerdere blog doken we al even dieper in de fantastische match die ontstaan is in foodmarketing. Restaurants en voedselproducenten kunnen vandaag met de hulp van video van hun producten hele belevingen maken. In deze blog overlopen we de beste platforms om jouw producten met video het hardst te laten vlammen. 1. Branded content…

EPIC STORY – SINT-VINCENTIUS: NIEUWE GENERATIES BEREIKEN MET VIDEO

In hun zoektocht naar vrijwilligers en investeerders kwam de VZW Sint-Vincentius tot een beangstigende conclusie: de klassieke manieren van communiceren werken vandaag de dag niet meer. Voor de 25ste verjaardag van de vereniging besloten ze daarom om op een vernieuwende manier te beginnen communiceren. Zeer snel kwam video hier als ideale communicatietool naar voren. De…

FOODMARKETING EN VIDEO: EEN LEKKERE COMBINATIE (DEEL 1)

We hebben eten nodig om te overleven, maar dat is niet het enige dat het voor ons betekent. Veel mensen voelen een emotionele connectie met voeding. Voeding wordt gebruikt om met elkaar te verbinden, om iets te vieren, om iemand te troosten, … Je kan op deze gevoelens inspelen en een sterke boodschap overbrengen doormiddel van…