VIDEOMARKETING

Er zijn duizend en één manieren om je bedrijf in de kijker te zetten met een online video.
Met een videostrategie op maat bereik je meer dan alleen de toevallige passanten op je website.

Videomarketing speelt een belangrijkere rol in de wereld van online marketing.

Videomarketing is het strategisch integreren van video content met als doel om kijkers te verbinden, interactie te hebben, te informeren en te beïnvloeden over een merk, product of diensten gedurende de gehele customer journey.

WELK PLATFORM?

Uit ervaring weten we dat lukraak video’s produceren en die op een website gooien niet altijd evenveel rendement oplevert. Maar hoe kies je de juiste content en het juiste platform om efficiënt te werk te gaan? Kies je iets zakelijk of grappig, zet je de video op Facebook, LinkedIn of ga je adverteren via Google Display? Het aanbod aan mogelijkheden kan soms overweldigend zijn. Daarom begeleiden we je graag doorheen dit avontuur. 

Het liefst van al werken we from scratch. We bedenken en verzorgen dan niet alleen jouw bedrijfsvideo, maar we creëren ook video’s die optimaal omgaan met de advertentieplatformen die we hebben uitgekozen. Uiteraard kunnen we ook jouw bestaande videomateriaal aanpassen om je doelgroep met een minimum aan middelen te bereiken en te activeren. 

ADVERTENTIES BEHEREN?

Vervolgens plannen en beheren we je advertenties. We analyseren je resultaten en houden je op de hoogte met een tweemaandelijks rapport. Het bijsturen van je campagne indien nodig, hoort ook bij onze service. Tenzij je dit liever zelf wil doen natuurlijk. Groot of klein, elk bedrijf kan bijzonder veel bereiken met de juiste videomarketing.

ONZE VIDEOMARKETING PRODUCTEN

YouTube is het bekendste en meest gebruikte online videoplatform ter wereld. Er wordt elke minuut(!) 300 uur aan video geüpload en honderden miljoenen uren video bekeken.

Video’s worden steeds belangrijker op Facebook. Het is een perfect instrument om als ondernemer op een laagdrempelige manier je product, dienst of merk in de kijker te zetten.

Een betrokken publiek is goed, maar conversie is het uiteindelijke doel. Als het neerkomt op conversie, is LinkedIn een goed platform voor het verkopen van B2B producten.

In een banner plaats je jouw logo in de huisstijlkleuren van jouw bedrijf met een duidelijke call-to-action. Dit heeft ook direct effect op de naamsbekendheid van je bedrijf.

Een korte, sterke video die meteen de de aandacht van de kijker heeft? En dat op maat van elk mediaplatform met de juiste call-to-action. Onze ‘socials’ zijn mega populair! 

Wil je zelf aan de slag? Ontvang ons DIY pakket en film er op los. Samen met een handleiding kan jij aan de slag. Wij zorgen voor de montage en maken samen met jou een zalige video!

OVERTUIGD?

Overtuigd van de sterkte van videomarketing?
Neem dan zeker contact met ons op !
Bekijk zeker ook onze andere diensten!